Dåligt med....

Uppdatering här i bloggen, men jag ska försöka bättra mig jag lovar :) Är rätt mycket nu men jag kämpar på med vikten så gott det går. Nästa vecka ställer jag mig på vågen men jag räknar inte med att det hänt mycket med tanke på att familjen kommer och hälsar på och sen blir det kalas. Då blir det en hel del gotta å mammas mat är inte av viktväktar variant om man säger så hihi. Kanske lika bra att skippa vägningen då? så man behåller lite pepp iaf :)

Kroppen har iaf dragit ihop sig rätt bra och jag trivs rätt bra med min nuvarande vikt men vill som jag sagt förr iaf ned till mitt mål :)

Har lessnat på hårdbröd med philadelphia så jag måste komma på nått annat bra att äta till frukost någon som har nått förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0