Dagens

Var ju egentligen tänkt att jag skulle väga mig idag men jag glömde helt bort det i morse. Så jag väntar nog tills nästa vecka istället (om jag nu kan låta bli att ställa mig på vågen tills dess) Idag har det inte blivit någon träning eftersom det är "vilo dag". Ska försöka träna tre gånger i veckan och då har jag tänkt träna må,tis och tor.

Så här har iaf dagen sett ut i matväg.

Frukost:
kaffe och två hårdbrödmackor med philadelphia och skinka
Mellanmål: Ett äpple
Lunch: Rester av kycklingsalladen
Mellanmål: En halv banan
Middag: Korvstroganoff med makaroner och sallad
Kvällsmål: En kopp te och några torkade aprikoser

Nu ska jag mysa ned mig i soffan med en kopp blåbärs te som är en ny favorit :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Blåbärste lät himmelskt gott :)

2009-10-10 @ 00:14:08
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0