Halva veckan

Nu har över halva veckan gått och det är inte så länge kvar innan helgen. I helgen får vi besök av nära och kära så då kommer det garanterat bli gotta så det räcker och blir över ;) Tur i oturen kanske att jag har en "vilovecka" i veckan. Bara att hålla tummarna att vågen iaf står stilla.

Dagens lunch med gröten låter kanske inte så gott. Havregrynsgröt och banan med kanel. Men jag lovar det var hur gott som helst. Har tänkt prova det förut då jag hört att det ska vara gott men har i ärlighetens namn inte vågat, men idag kände jag mig rätt less på sylten så jag tog mod tll mig haha. Det är en ny favorit här hemma. Iaf för min del ;)


Frukost: Två hårdmackor med philadelphia och skinka, kaffe.
Mellanmål:
Lunch: Havregrynsgröt med torkade persikor banan, kanel  och mjölk
Mellanmål:  Clementin
Middag: Rester sen igår. Kräftstjärtssallad med avokado fetaost, pasta och crème fraische
Kvällsmål:  En stor kopp blåbärs te med citronhonung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0