Hängig

Tror jag håller på att bli sjuk, snorig, och hostig har en sån där kittlande känsla i halsen hela tiden. Riktigt irriterande. Hade tänkt försöka ta mig ut på en promenad idag med barnen med vädret och mitt mående gjorde att jag avstod. Så i veckan blir det nog ingen som helst motion. Blir att vara hemma och kurera sig och hoppas på att veckan som kommer blir bättre. Ikväll skulle det verkligen sitta fint med en stor godispåse, men jag antar att man borde låta bli ;P Får spara mig till helgen istället. Känns lite vemodigt att inte alls vara på topp och orka med vare sig träning eller motion. Men ibland måste man lyssna på sin kropp. Nu ska jag hoppa in i duschen med  återkommer med en dagens senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0