Kväller

Ikväll är det bio på schemat så jag lägger in dagens redan nu om jag inte skulle orka då jag kommer hem :)

Frukost: Två hårdmackor med philadelpiaha och skinka
Lunch: Havregrynsgröt med sylt och mjölk
Middag: Fläskfilé med strips (den lättare varianten) och sallad, drack lättdryck till
Kvällsmys: Blir godis på bion och en cola zero :)

Tycker ändå att jag varit rätt så duktig idag då det trots allt är lördag. Godiset jag äter är dessutom det som blev kvar sen igår så det räknas ju knappt ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

VAD DU ÄR DUKTIG! :D Jag har syndat mycket ihelgen... Men så har jag ju bestämt att unna mig gotta på helgen i fall jag blir sugen... Idag ska vi äta en bit äppelpaj till kaffet! :O Aja, nya hårda tag imorgon.. Då ska jag nog börja med att räkna points kanske! :)

2009-10-11 @ 11:14:12
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0