"Lill lördag"

Idag är det onsdag även kallad "Lill lördag" men det blir inget gott för min del. Längtar tills helgen då ska jag minsann unna mig nått gott. Såg på reklamen att Marabou gjort nån ny choklad ska nog pröva båda hihi. Eller kanske baka något, kladdkaka, chokladmuffins, brownies mmm det vattnas i munnen. Märks att det är nån som är sugen ;) Mamma min har varit på besök idag så hon stod för middagen, häll på att falla av stolen då jag såg hur mycket smör och grädde hon hade i korvstroganoffen. Men gott så in i bomben blev det :D

Frukost: Två hårmackor med skinka och philadelphia, kaffe
Mellanmål: En satsumas
Lunch: Havregrynsgröt
Mellanmål: En satsumas
Middag: Mammas  (med andra ord ingen light variant precis) korvstroganoff med ris, sallad och lättdryck
Kvällsmål:

 

Dagens motion blev en promenad på ca 30 minuter kanske


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

DUKTIG DU ÄR:.. jag är med grymt sugen på nå gott, så nu får det ta och bli fredag :D



vad är satsumas?

2009-10-14 @ 22:57:04
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0