Sena kvällen

Blev sena kvällen då jag haft besök men här kommer dagens i vanlig ordning. Eller vanlig och vanlig finns nått där i slutet som inte hör vanliga veckodagarna till hihi men gott var det.

Frukost: Två sesam vasa frukostbröd med philadelphia, skinka och paprika
Mellanmål: En satsumas
Lunch: Två skivor blodpudding, tre skivor bacon, morötter och lättdryck
Middag: Kräftstjärtssalladen sen igår, två hårmackor och lättdryck
Kvällsmys: En påse Lösgodis


Nu är det dags för sängen tror jag, är ju en dag i morgon med :) natti natt!


Fredagsmys :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, jag har missat alla kommentarer :) så nu ändrade jag till "granska alla kommentarer innan de publiceras" ;)



vad roligt att du med har en viktblogg, nu kan vi peppa varandra :) VI har med haft fredagsmyys! :D man måste ju få unna sig ibland.

2009-10-10 @ 00:11:30
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0