Söndag

Blev lite knas med maten idag då vi absolut inte hade något hemma. Brukar vara väldigt noga med att försöka äta dagens alla mål eftersom kroppen mår så mycket bättre då och håller då även uppe förbränningen. Men nu blev det som det blev och lunchen hoppades över.


Frukost: Fil och flingor
Mellanmål: Ett äpple
Lunch:
Middag:
2 tortillas med köttfärs och sallad, lättdryck
Kvällfika: Två hårdbrödmackor med philadelphia, skinka och te

Var sååå sugen på nått gott ikväll men lyckades hålla mig. Till och med mannens jordnötsringar lät jag bli ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad duktig du är!!! :) Ja, ibland kan det bli tokigt för oss med då man itne har nåt hemma, eller då man absolut itne känner för att stå vid spisen.. ibland händer det att vi bara äter smörgås till middag :p Inte bra...



Nu är det iaf måndag och ny vecka! :) Nu peppar peppar vi igen...

2009-10-12 @ 07:59:20
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

JUST JA! Angående att räkna points, så gjorde jag det hemifrån :) Går enkelt att hitta info genom internet eller kontakter.. jag har en kompis som har jättemycket sån ifo eftersom hon själv räknat points och jag brukar googla/fråga mig fram osv. :)

2009-10-12 @ 08:00:16
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0