Träningstankar

Idag har jag suttit och funderat en hel del kring träning. Jag har ju sagt tidigare att jag ska försöka att träna tre gånger i veckan. Men jag känner att jag inte riktigt hinner då jag har två små att ta hand om här hemma. Träningen blir mer ett stressmoment och det känns mer och mer pest och pina att träna. Att träna ska väl vara kul? I alla fall på nått vis. Så nu har ja bestämt att jag ska träna när jag känner att jag hinner (och har lust?). Skulle helst vilja köpa ett gym kort och gå på olika pass men det får nog vänta tills minstingen blir lite större. Det är på kvällarna jag brukar ha tid att träna men då är jag oftast helt död efter en dag med fullt ös här hemma. Ja ursäkter kan man hitta många har jag märkt ;) Aja jag ska försöka göra mitt bästa kanske bara är lite slö efter diverse förkylningar som bytt av varandra här hemma. Lite vila så kanske jag kommer igen? Med andra ord, jag får helt enkelt se när jag tränar. Stress stress...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0