Vikt

Ny dag och nya tag ;)
Idag ställde jag mig på vågen för att se vilken vikt jag startar på nu när jag tänkt försöka seriöst med en viktnedgång. Det slutade på 69,5 kilo. Men ställer jag mig i morgon kan det lika gärna stå 70 så jag försöker att inte haka upp mig på grammen utan det är de hela kilona som är viktiga. Hur man väger på grammet beror ju oftast på vad man ätit, hur mycket kläder man har på sig då man väger sig osv. Kommer nog försöka att bara väga mig en dag i veckan. Tror att vägdagen får bli onsdagar på morgonen. Mitt i veckan känns som en bra vägdag :) Så imorrn ställer jag mig på vågen på morgonen utan kläder så får vi se vad det står då. Våran våg är även lite knasig så ibland väger man mer även fast man har mindre kläder på sig haha. Men som sagt det är på ett ungefär bara för att jag vill ha ett riktmärke. Har även mätt midjan och rumpan eftersom jag inte vill haka upp mig på kilona. Ibland minskar ju ex midjan även fast det inet händer nått på vågen.

Dagens vikt var alltså 69,5 kilo
Resultat: Ca -0,5 kilo

Målet är att först och främst att nå 62 kilo sen tar jag det därifrån. Är jag nöjd med mig själv så blir målet efter det att kunna hålla vikten är jag inte nöjd vill jag helst ned till 60 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0