Vikten

Idag var det vägdag, eftersom vår våg är knasig ska jag väga mig i morgon med för att se så att det är samma resultat. Blir lite osäker på vågen eftersom jag tvivlar på att jag gått ned så mycket sen jag vägde mig sist. Iof så hade jag nyss ätit då jag vägde mig sist och då kan det ju faktiskt göra så mycket som ett helt kilo och lite till i skillnad. Så jag tar ändå resultatet med en nypa salt ;) Vågen stod iaf på 67,5 kändes riktigt bra :D Träningen och kosten har gett resultat! Hoppas den visar samma i morgon. Man kan faktiskt unna sig på helgerna utan att gå upp. Tänk om det kunde fortsätta såhär ;)


Dagens vikt: 67,5
Resultat: ca -2,0

Kvar till första målet: 5,5 kg


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Härligt tjejen! :D Vad roligt... Kul att du skriver hur mkt det är kvar till första målet! Måste jag med börja med...



Vilken peppning detta är med viktbloggar.

Kram

2009-10-13 @ 09:24:57
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0