Djupaste djupa svackan

Ojoj vilken svacka jag hamnat i :-o Hur ska jag ta mig upp? Jag är godisssugen för att jag är less och jag blir less för att jag är godissugen, det går lixom bara runt runt. Blir ingen vikt denna veckan, har varit en hel vecka med enbart ”fusk”. Nu kommer helgen och det lär väl fortsätta *suck*


Nästa vecka blir det nog en ”Avgiftning” Inget socker och jag ska även försöka att dra in på kolhydraterna lite. Kroppen behöver stabiliseras! Hoppas verkligen jag inte gått upp allför mycket. Vikten är ju inte allt men för det vill jag inte gå upp ;) Känner mig allmänt uppblåst nu och magen kurrar konstigt. Inte konstigt alls egentligen med tanke på allt skit jag stoppat i mig den senaste veckan (läs veckorna, förra veckan var ju också en del slarv)


Jag har haft svackor förr men en sån här djup svacka var det nog längesen jag hade…


 Aja nog depp, nu peppar vi för nya tag nästa vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0