Nya mått

För att försöka peppa upp mig lite tog jag igår mina mått och det har faktiskt hänt lite :)

Sist jag mätte var den 20/1-2010

På en månad har detta hänt: (Ungefärliga siffror) 

Midja ovanför naveln: -3
Midja nedanför naveln: -2
Rumpa: -3,5
Lår: -0,5
Lår andra stället: -0,5


Rumpan får det gärna sluta försvinna på eftersom jag gärna vill ha nån röv kvar ;)
Så även om jag inte minskat så mycket i vikt den senaste månaden så har det iaf hänt lite med mina mått. Bra att inte bara ha ett fokus på vågen utan kunna se att det händer andra saker. Det är inte alltid vad som står på vågen som är det viktiga ;)


Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Ja jag väger mig inte alls särskillt ofta men mäter mig varje vecka. Måttbandet ljuger inte. ;)



Sv: Nej jag äter MYCKET smör på min macka,och ost och skinka och kanske nån grönsak. Riktigt smör är det bästa du kan äta!

Enligt LCHF ska kosten bestå av ca 65-75% fett, 25% protein och bara 5% kolhydrater. Man blir mätt på ett helt annat sätt när man äter fett, man får inget sug och man överäter inte. Det är oslagbart.

2010-02-21 @ 11:28:52
URL: http://mabranu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0