Ojoj

Familjen har varit på besök i helgen, mycket trevligt :) Men det är helt sjukt vad jag tryckt i mig saker i helgen :-o Haft noll koll. Men men så får det vara ibland å är familjen på besök så måste man nästan få "tappa greppet" lite ;) Men snart är det ny vecka och nya tag. har inte bestämt mig om jag ska ställa mig på vågen i veckan eller om jag hoppas över en vecka. Risken finns att jag totallt tappar motivationen om jag väger mig på tis och ser att jag inte gått ned nått alls (eller kanske till och med gått upp). Hmm ja jag får se, beror på hur "pluffsig" jag känner mig i kroppen på tis. Magen känns ikväll iaf alldeles uppsvälld efter allt gotta hoppas det ger med sig fort.

Näe nu ska jag hoppa isäng.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0