Promenad

Känner mig lite mer peppad (eller peppad kanske är fel ord men aja) idag efter gårdagens baklsgag, eller bakslag och bakslag.... frosade inte i godis precis. Men kände mig lite allmänt trött och less. Beror nog mycket på att jag inte åt någon ordetnlig mat till middag. Var så lat så det blev bara en Ciabatta och en till på kvällen. Bra kost? NO NO!

Idag var det så härligt väder så jag bestämde mig för att ta en promenad. Var ute i nästan två timmar med fullastad vagn. Snacka om att man blir varm då man styr en vagn som är lastad med cirka 22 kg :) När vi kom in blev det mellanmål med en rostad macka, kalkon och till det kaffe.

Märkte förresten idag att jag minskat i midjan. Mina täckbyxor som nästan var för tajta sitter nu perfekt :)

I morgon är det fredag, härligt! Då får vi besök och det ska mysas hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0