Det går framåt...

Ja det går framåt, iaf i motionsväg ;) hihi. I veckan har jag faktiskt varit rätt duktig och varit ute på en promenad varje dag. Måste passa på då vädret tillåter. Ny uppdatering om vikten får vänta tills nästa vecka så får vi se om vikten stabiliserat sig under julen (förhoppningsvis även minskat lite). Gick ju upp nått kilo då (minns inte exakt hur mycket) men det hör ju som sagt julen till ;) Ikväll och igår kväll blev det fika på kvällen aja baja! Men samtidigt känner jag att det är bättre att ta sig lite fika och kunna somna gott istället för att ligga vaken för att man är hungrig. Men helst ska man väl klara sig utan att äta nått på kvällen... aja bara det inte blir varje kväll så är det väl oki?

Ska försöka ta mig ut på en promenad i morgon oxå bara det är väder för det. Så skönt att vara ute då det varit så här :)

Nu ska jag krypa isäng! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0