Det går...

faktiskt ganska bra att stå emot allt vad socker heter (då räknar jag inte socker som i kolhydrater, bröd, pasta etc utan socker som i godis och annat gotta) I veckan koncentrerar jag mig på att försöka få någon slags balans i mitt sockerberoende. För beroende är precis vad det är. Jag har varit på så dåligt humör och är inte alls en rolig prick just nu. Abstinens? Ja visst! Hur kan jag då veta det? Har varit med om det förr då jag skulle sluta med allt vad nikotin heter. Samma humör då som nu, samma känsla i kroppen om än inte lika stark kanske. Egentligen skulle nog min kropp må allra bäst om jag inte ens åt socker på helgerna. Men näe för att jag ska må bra i själen måste jag åtminstone få unna mig nått någon gång annars kommer jag tappa motivationen det vet jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0