Lite motion

Att jag nått mitt första delmål (dvs vikten jag hade innan jag blev gravid) firades med en 60 minuters powerwalk. Skönt att efter två barn vara nere på samma vikt som jag hade innan min andra grav. Innan min första vägde jag 18 kilo mer så det är skönt att även den vikten är ett minne blott för lääääängesen. Aldrig mer vill jag väga så mycket!



Har gått och blivit förkyld oxå :( Halsen värker och näsan är täppt! Hatar verkligen att vara förkyld. Tur att det finns nässpray. Lite sugen på en kopp te och lite digestivekex så jag ska nog göra mig lite fika innan jag hoppas isäng. Förr åt jag nästan aldrig fika på kvällen men jag har märkt att det är så mycker skönare att lägga sig med lite mat i magen. Vare sig det är frukt, macka eller nått annat som gör gott för magen :)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0