Nyss...

Har nyss tryck i mig en gott & blandat påse. BIG NO NO på en söndag men gött var det. Å näe jag har faktiskt inte dåligt samvete. Jobbar mycket på det där med att inte få dåligt samvete så fort jag unnat mig något och nu sen jag börjat räkna kalorier så har det försvunnit mer och mer. Jag har bättre kontroll på vad jag faktiskt stoppar i mig och kan därför unna mig utan det där mega dåliga samvetet som brukar dyka upp. I helgen har jag dock överskridit mitt kalori intag men så brukar det ju vara på helgerna å så får det nog fortsätta va tror jag ;)

Jag tycker faktiskt att det är rätt kul att hålla på med att räkna kalorier så som det känns nu är det något jag kommer att fortsätta med.

I morgon eller på tisdag blir det vägdag eller kanske båda för att dubbelkolla hihi. Känns inte som om det hänt så mycket men jag hoppas ju ändå :)

Nu ska jag se lite mer tv innan det är dags att hoppa isäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0