Promenad trots dåligt väder

Tur att äldsta sonen behövdes hämtas på förskolan idag annars hade vi stannat inne ;) Blev en powerwalk på ca 40 minuter. Blir fort svettig då man har en fullastad dubbelvagn hihi. Tappade peppen lite förut då det inte hänt nått med vikten. Men jag har bestämt mig för att inte ha så bråttom. Förra gången rasade jag ju så snabbt i vikt men då vägde jag nästan 30 kilo mer då jag började så det är ju inte så konstigt men helst skulle man väl bara vilja knäppa med fingrarna för att få bestämma sin vkt ;) Jag har ju trots allt inte alls långt kvar till den vikten jag hade då jag blev gravid för andra gången. Tog mina mått idag (senast jag gjorde det var okt 09 och det hade faktiskt hänt en hel del :) Inte övedrivet mycke men tillräckligt för att jag ska känna mig rätt så nöjd. Aja nog tjatat om det kämpar iaf vidare så får vi se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0