Sådär ja...

Nu har jag fixat lite med en ny header och bakgrund. Fick inte riktigt till bakgrunden som jag ville egentligen ha det helt vitt där uppe just ovanför headern. Men men det får duga tills jag kommer på hur man gör ;) Nu har jag fördrivet den tiden som jag egentligen borde ha använt till att ta en promenad eftersom det inte blev någon promenad alls idag. Ojoj men men today it´s just one of thoes days.... Jag och mannen funderar på att äta lite gotta ikväll kanske, lösgodis och dricka hur gott lät inte det då? Vet att det inte är fredag men eftersom han jobbar natt i morgon så blir det ingen myskväll då. Iof kan vi ju spara det till lör? eller vadå kan ju ha myskväll båda kvällarna :) Aja vi får se hur det blir. Skulle visst va nån bra film på tv ikväll oxå.

Så länge jag håller mig inom att äta gotta två dagar i veckan så spelar det ju egentligen ingen roll om det är tor eller lör eller fre och lör. Fast det trixiga är väl att om man äter gotta på en ex ons, tor ska man lyckas hålla sig och va nyttig då helgen kommer. Tror det är det som är kruxet :) Fast helg är ju ändå helg så det bästa är ju att ha något att se framemot då helgen kommer. Men vad gör man då om mannen jobbar? hur kul är det att sitta och mysa själv i soffan? näe det är ju inge kul. Haha virrig jag är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0