Dött i bloggen

Det har varit lite dött i bloggen på senaste. har inte haft tid helt enkelt... har dessutom legat sjuk ett tag. Den här veckan har gått lite sisådär och vågen visade rätt många hekton upp. Har slarvat alltförmycket på senaste tiden. Inte ens brytt mig om att räkna kalorier. Tror jag släppt efter lite då jag känt att jag är så nära. Det har iof varit bra på ett vis för nu känner jag verkligen att jag vill nå mitt mål. Var lite osäker på om jag verkligen ville gå ned mer i vikt men nu har jag bestämt mig och jag vill satsa på mitt mål på 58 kg. Mitt största mål är redan nått (att gå ned till vikten jag hade då jag fick reda på att jag var gravid, vilket var typ 62 kg. Vägde 64 på inskrivningen om jag inte minns helt fel) Jag har blivit mer peppad på nått vis. Den här veckan kommer det inte hända mycket (inte neråt på vågen iaf haha) men nästa vecka kör jag igen. Ska skriva upp vad jag äter och hålla mig från att slarva på veckorna. Mår så mycket bättre i själen då jag inte slarvar hit och dit. Men ikväll blir det kladdkaka haha.

Känner mig fortfarande inte helt kry så i veckan laddar jag bara batterierna för nästa vecka ;) Är ju helg dessutom och då vet jag att det blir "slarv" hihi.

Pepp pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0